{"id":798,"date":"2020-05-22T15:12:00","date_gmt":"2020-05-22T13:12:00","guid":{"rendered":"https:\/\/isunnfjord.dev.reindesign.no\/?p=798"},"modified":"2020-06-09T17:55:38","modified_gmt":"2020-06-09T15:55:38","slug":"slik-sparer-stein-kjetil-tusenvis-av-kr-i-mnd-pa-pendling","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/isunnfjord.no\/naeringsliv\/slik-sparer-stein-kjetil-tusenvis-av-kr-i-mnd-pa-pendling\/","title":{"rendered":"Slik sparer Stein Kjetil tusenvis av kr i mnd.\u00a0p\u00e5 pendling"},"content":{"rendered":"\n

Inntil nyleg k\u00f8yrte Stein Kjetil Holvik rundt i den r\u00e5aste \u00abfamiliebilen\u00bb som er \u00e5 oppdrive: ein Audi RS6, med 605 br\u00f8lande, illsinte hestekrefter. No er RS6-en til sals, og alt erstatta av ein Audi e-tron.<\/p>\n\n\n\n

Stein Kjetil er dagleg leiar p\u00e5 Bilpleiehallen i F\u00f8rde, og for Ditec Norge. Han har med andre ord via seg til \u00e5 ta vare p\u00e5 andre sine bilar. Bilinteressa hans er stor, b\u00e5de p\u00e5 fritid og jobb.<\/p>\n\n\n\n

\u2013 Mitt forhold til bil er at eg av den sorten som syns at jo st\u00f8rre motor, jo h\u00f8gare det brummar og jo fortare det g\u00e5r, jo t\u00f8ffare er det! Eg har i mange \u00e5r vore s\u00e6rs tydeleg p\u00e5 at det \u00e5 kj\u00f8pe el-bil er eit merkeleg val. Men no har eg snudd, seier han og ler.
\u2013 Den har ikkje motorlyd, men e-tron g\u00e5r s\u00e6rs bra og har utruleg gode k\u00f8yreigenskapar. Toppfarten er avgrensa, men det er sikkert fornuftig, seier Holvik med glimt i auget. <\/p>\n\n\n\n

Sparer 6000 kvar m\u00e5nad<\/h3>\n\n\n\n

Motivasjonen for \u00e5 g\u00e5 for elektrisk bil var ein artikkel i Firdaposten, der ein kar som dagpendlar Flor\u00f8-F\u00f8rde med el-bil vart intervjua. <\/p>\n\n\n\n

\u2013 Han hevda det maksimalt kosta han 22 kr dagen, og at han gikk fr\u00e5 mange tusen kr i utgifter kvar m\u00e5nad til nokre hundrelappar. Eg hadde ikkje trua, men sj\u00f8lv brukte eg inntil 6500 kr i m\u00e5naden p\u00e5 drivstoff, og s\u00e5g potensiale for \u00e5 spare pengar. Om eg s\u00e5 pendla for 50 kr. dagen, ville eg spare mykje, seier han og deler erfaringa han har gjort seg sidan. <\/p>\n\n\n\n

Han hevda det maksimalt kosta han 22 kr dagen, og at han gikk fr\u00e5 mange tusen kr i utgifter kvar m\u00e5nad til nokre hundrelappar.<\/p>Stein Kjetil, eigar av Audi e-tron<\/cite><\/blockquote><\/figure>\n\n\n\n

\u2013 Eg har fylt 1,5 tank diesel p\u00e5 arbeidsbilen sidan februar. Det er den eg nyttar til \u00e5 frakte kundebilar til og fr\u00e5 Bilpleiehallen med. Privat har eg berre brukt straum sidan d\u00e5. 
Det betyr mykje pengar spart. Og som ein bonus kan han halvere den kostnaden igjen.<\/p>\n\n\n\n

\u2013 Eg er fr\u00e5 F\u00f8rde, men kona mi, Tine, er fr\u00e5 Flor\u00f8. S\u00e5 det vart der vi slo oss ned. Sidan har eg pendla til F\u00f8rde, og utgiftene til det har eg halde vekke fr\u00e5 familie\u00f8konomien. I dag brukar eg berre ein br\u00f8kdel i h\u00f8ve n\u00e5r eg k\u00f8yrte fossilt. Det beste er at no f\u00e5r eg litt att for alle \u00e5ra eg betalte \u00e5leine: Tine betaler no halvparten \u2013 via straumrekninga. Det veit ho ikkje end\u00e5, f\u00f8r ho f\u00e5r lese det her, seier han og ler. \u2013 Uansett slepp ho billeg unna med dagens straumprisar. <\/p>\n\n\n\n

Ein kjempebil, p\u00e5 alle vis<\/h3>\n\n\n\n

\u2013 Du gikk rett fr\u00e5 ein av dei r\u00e5aste bilane du kan f\u00e5 til elbil. Tilfredsstiller e-tron bilinteressa?<\/em><\/p>\n\n\n\n

\u2013 Faktisk, fordi e-tron har veldig mykje godt f\u00f8re seg: det er ein fantastisk bil \u00e5 k\u00f8yre, med s\u00e6rs h\u00f8g komfort, og den heng utruleg godt p\u00e5 i svingane. Den gir meg k\u00f8yreglede p\u00e5 alle vis ein har glede av \u00e5 k\u00f8yre bil, om ein ser vekk fr\u00e5 mangelen p\u00e5 motorlyd. Det tomrommet fyller eg med NRK Vestland, seier han og fortel at han ikkje trur p\u00e5 noko stor milj\u00f8vinst. <\/p>\n\n\n\n

\u2013 Dei som p\u00e5st\u00e5r at det ligg ein milj\u00f8vinst i dette, dei lyg kraftig for seg sj\u00f8lv. Den vinsten trur eg ikkje eksisterer: Eg valte e-tron fordi det er ein gjennomf\u00f8rt bra bil p\u00e5 alle vis. Den er kul og flott \u00e5 sj\u00e5 p\u00e5, har god plass til familien og bra rekkevidde. I alle fall om du ikkje er like dum som meg, som valte 22 tommars felgar. Med normale dekkdimensjonar f\u00e5r du ei akseptabel rekkevidde p\u00e5 rundt 35 mil, sj\u00f8lv med Holvik-k\u00f8yring, seier han med eit smil.<\/p>\n\n\n\n

\"Ein
Godt skodd: Stein Kjetil valgte 22 tommars felgar, som p\u00e5verkar rekkevidda, men ser bra ut.<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\n

Ingen grunn til ladepanikk og rekkeviddeangst<\/h3>\n\n\n\n

\u2013 Ein h\u00f8yrer ofte om rekkeviddeangst n\u00e5r det gjeld el-bil?<\/em><\/p>\n\n\n\n

\u2013 Eg kvidde meg f\u00f8rste gongen eg skulle til Bergen: Kvar finn eg lading, kor lang tid tek det osv. Det enda meg at eg lada p\u00e5 Circle K p\u00e5 Hauk\u00e5s i 30 minutt, s\u00e5 hadde eg fullt batteri. Det er ikkje noko problem. Eg trur ladepanikk og rekkeviddeangst er litt overdrive. Det har vore ei fin utvikling p\u00e5 dette, og hurtig-ladarane er blitt s\u00e6rs effektive, seier han og fortel at han vurderer \u00e5 gje bilen ein skikkeleg test. <\/p>\n\n\n\n

Eg trur ladepanikk og rekkeviddeangst er litt overdrive. Det har vore ei fin utvikling p\u00e5 dette, og hurtig-ladarane er blitt s\u00e6rs effektive.<\/em><\/p>STEIN KJETIL, EIGAR AV AUDI E-TRON<\/cite><\/blockquote><\/figure>\n\n\n\n

\u2013 Eg skal ut p\u00e5 ei salsrunde for Ditec Norge. Ruta g\u00e5r fr\u00e5 Flor\u00f8 til Bergen, Haugesund, Stavanger, Kristiansand, Oslo, Sarpsborg og heim via Stryn. Eg vurderer seri\u00f8st \u00e5 bruke Audi\u2018en. Eg har forst\u00e5tt det slik at ein kan programmere navigasjonen slik at ladepunkta kjem opp, s\u00e5 med litt teknisk hjelp i starten s\u00e5 skal det g\u00e5 fint. Einaste eg kjem til \u00e5 sakne er \u00e5 k\u00f8yre forbi ladepunkta og ruse litt med dei 605 hk eg til RS6\u2019en, slik at elbilfolket f\u00e5r h\u00f8yre litt motorbrumming. <\/p>\n\n\n\n

Gnistrande sal<\/h3>\n\n\n\n
\"Norodd
For tida er det elektriske e-tron kundane vel i s\u00e6rs stor grad n\u00e5r dei skal ha Audi.<\/em><\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\n\n

Det er langt fleire enn Stein Kjetil som har sett det elektriske lyset. P\u00e5 Audi-avdelinga til Berge & Co i F\u00f8rde er det e-tron det g\u00e5r mest av for tida.<\/p>\n\n\n\n

\u2013 Vi byrja \u00e5 selje p\u00e5 e-tron i desember 2018. Dei f\u00f8rste bilane leverte vi i midten av februar i fjor, og sidan har vi levert rundt 100 bilar. Ein kan ikkje seie anna enn at salet har g\u00e5tt s\u00e6rs godt. Audi e-tron er ein bil kundane har teke i mot med opne armar: e-tron er ein innertiar. I salstal konkurrerer den med Golf her p\u00e5 huset. Den er nok den best seljande modellen vi har hatt i sin prisklassen. Det seier sitt. Trass i p\u00e5ske og korona-tider hadde vi 29 kundeselde bilar i april! Vi har per no sju Audi e-tron p\u00e5 lager, s\u00e5 dei som vi ha  bil kjapt, m\u00e5 vere om seg, seier Norodd R\u00f8rstadbotnen, salsleiar for Audi, og legg til at to av dei er reservert.  <\/p>\n\n\n\n

\u2013 Kva er det som gjer e-tron s\u00e5 popul\u00e6r?<\/em>
\u2013 Det er ein s\u00e6rs godt skrudd saman bil i premium-segmentet. Ein f\u00e5r kvalitet, og mykje utstyr som standard, mellom anna luftfj\u00f8ring og firehjulstrekk. Du f\u00e5r mykje bil for pengane i dagens marknad, og spesielt kjem e-tron 50 prisgunstig ut. Det er og ein praktisk bil, med stort bagasjerom og romsleg kupe. Ein bil som h\u00f8ver godt for til d\u00f8mes barnefamiliar. Det skadar heller ikkje at den i tillegg til \u00e5 vere el-bil, noko som er \u00abin\u00bb om dagen, ogs\u00e5 er flott \u00e5 sj\u00e5 p\u00e5. <\/p>\n\n\n\n

Det er ein (e-tron, red.anm.) s\u00e6rs godt skrudd saman bil i premium-segmentet. Ein f\u00e5r kvalitet, og mykje utstyr som standard, mellom anna luftfj\u00f8ring og firehjulstrekk.<\/p>Norodd, salsleiar for Audi hj\u00e5 Berge & Co<\/cite><\/blockquote><\/figure>\n\n\n\n

50 og 55<\/h3>\n\n\n\n

Audi e-tron blir levert med to ulike batteristorleikar \u2013 50 og 55, og i to variantar, som stasjonsvogn og dei meir sportslege e-tron Coup\u00e9.<\/p>\n\n\n\n

\u2013 Enkelt forklart ligg skilnaden p\u00e5 50 og 55 i storleiken p\u00e5 batteria. I e-tron 50 har du rundt 34 mil rekkevidde, medan 55-utg\u00e5va har ca. 46 mil i oppgitt rekkevidde. Prisskilnaden p\u00e5 desse er rundt 130.000 kroner. Startprisen p\u00e5 e-tron ligg p\u00e5 vel 500.000 kr., og s\u00e5 kan du f\u00e5 den opp i godt over millionen om du \u00f8nskjer det r\u00e5aste av ekstrautstyr. <\/p>\n\n\n\n

\u2013 Kj\u00f8pargruppa har visst seg ganske brei: Alt fr\u00e5 unge til godt vaksne folk har late seg overtyde om at Audi e-tron er det rette for dei. Nokre kj\u00f8per 50-utg\u00e5va, medan andre g\u00e5r for 55, seier R\u00f8rstadbotnen, og forklarar at ein b\u00f8r vurdere kva variant ein sj\u00f8lv \u00f8nskjer ut fr\u00e5 sitt eige behov.  
\u2013 Eg vil seie at e-tron 50 held for dei fleste til det meste. Ein m\u00e5 gjerne lade nokre gonger ekstra n\u00e5r ein skal p\u00e5 ein lengre tur, men det er berre litt planlegging som skal til, s\u00e5 g\u00e5r det fint \u00e5 k\u00f8yre elektrisk. <\/p>\n\n\n\n

Elektrisk framtid<\/h3>\n\n\n\n

Det er liten tvil om kva type bilar kundane vil ha framover. 
<\/strong>\u2013 Det er el-bil det er ettersp\u00f8rsel etter, samt hybrid. Etterspurnaden etter fossilmotorar har g\u00e5tt ned, men framleis rullar ein og annan bil av den sorten ogs\u00e5 ut av butikken. Det er tydeleg at vi er inne i eit skifte som truleg vil vare ei stund, seier Norodd og fortel at det ser han lyst p\u00e5. <\/p>\n\n\n\n

\u2013 Framtida for oss som sel Audi ser bra ut. e-tron har ei lys framtid, og snart f\u00e5r vi elektriske Q4, som gjer oss i stand til \u00e5 dekke ei end\u00e5 breiare kundegruppe. D\u00e5 n\u00e5r vi ogs\u00e5 dei som er ferdig med \u00abfamiliebilen\u00bb, og gjerne vil ha ein litt mindre bil. Etter planen skal salet av den starte i andre halv\u00e5r 2020, avsluttar R\u00f8rstadbotnen.<\/p>\n\n\n\n

Annons\u00f8rinnhald for Berge & Co.
berge.no<\/a><\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Inntil nyleg k\u00f8yrte Stein Kjetil Holvik rundt i den r\u00e5aste \u00abfamiliebilen\u00bb som er \u00e5 oppdrive: ein Audi RS6, med 605 br\u00f8lande, illsinte hestekrefter. No er RS6-en til sals, og alt erstatta av ein Audi e-tron. Stein Kjetil er dagleg leiar p\u00e5 Bilpleiehallen i F\u00f8rde, og for Ditec Norge. Han har med andre ord via seg […]<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":837,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"tdm_status":"","tdm_grid_status":"","footnotes":""},"categories":[46,42,34],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/798"}],"collection":[{"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=798"}],"version-history":[{"count":30,"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/798\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1289,"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/798\/revisions\/1289"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/media\/837"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=798"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=798"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/isunnfjord.no\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=798"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}