{"id":1380,"date":"2020-07-03T12:39:13","date_gmt":"2020-07-03T10:39:13","guid":{"rendered":"https:\/\/isunnfjord.no\/?p=1380"},"modified":"2020-07-03T13:11:21","modified_gmt":"2020-07-03T11:11:21","slug":"havard-siktar-mot-toppen-i-formel-4","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/isunnfjord.no\/sunnfjord\/havard-siktar-mot-toppen-i-formel-4\/","title":{"rendered":"H\u00e5vard siktar mot toppen i Formel 4"},"content":{"rendered":"\n
N\u00e5r f\u00f8rdinarar H\u00e5vard Hallerud g\u00e5r p\u00e5 jobb, kryp han ned i ein Formel 4 Renault, som g\u00e5r fr\u00e5 0-100 p\u00e5 3,1 sekund, med toppfart p\u00e5 over 220 km\/t. H\u00e5vard m\u00e5 tole G-krefter i svingar tilsvarande det ein m\u00f8ter i jagarfly, og mister han kontroll er han br\u00e5tt luftboren.<\/strong><\/p>\n\n\n\n \u2013 Toppfarten er i teorien 225 km i timen, men eg har aldri vore oppe i meir enn cirka 220. Det er ikkje farten som er det vanskelige i denne sporten. Dei fleste ville kunne sette seg inn i ein Formel 4-bil og k\u00f8yre fort rett fram. Det er meir krappe svingar og avk\u00f8yringssoner som gjer dette utfordrande. Dei f\u00f8rste gangane er det superskummelt, s\u00e5 blir det meir og meir ei vanesak, smiler H\u00e5vard Hallerud. <\/p>\n\n\n\n